Connect with us

Ciekawe

Woreczki foliowe z nadrukiem, worki reklamowe, woreczki z logiem – z czego są zrobione i jak powstaje sam nadruk?

Published

on

Worki reklamowe są po prostu wszędzie. Każdy sklep spożywczy, ma swoje reklamówki: Biedronka, Żabka, Tesco, Carefour, Kaufland… Wszędzie można zapakować swoje zakupy i pokazać tym samym całemu światu, gdzie dokonało się zakupu. A to z kolei pociąga za sobą nowych klientów, ponieważ na tym polega marketing szeptany: ja dokonam zakupu w sklepie X, powiem znajomym o tym sklepie, i prędzej czy później znajomy również odwiedzi sklep X. Dzięki workom reklamowym nakręca się handel, sprzedaż i cały popyt na dobra oferowane pod konkretnym logiem.

Jak wykonać nadruk?

Aby wykonać nadruk na reklamówce i stworzyć własną markę, należy udać się do doświadczonej agencji reklamowej lub drukarni, zajmującej się sitodrukiem bądź fleksodrukiem.

Ten pierwszy – oferuje wydruk pojedynczego logo, pojedynczej nazwy. Bez konieczności użycia wielu kolorów. Taką metodą zostały wykonane reklamówki dla: Pierre Cardin, Adidas, Puma i wszystkie inne, gdzie nie ma zbyt dużo kolorów i wzorów.

Druga metoda pozwala na jednym nadruku wykorzystać nawet dziesięć barw jednocześnie. Dzięki tej metodzie, możliwe jest wykonanie naprawdę skomplikowanych i ciekawych grafik. Nie ma tutaj obawy o jakość. Metoda fleksodruku pozwala uzyskać wysoką jakość zarówno samego wydruku, jak i kolorów. Kolorów, które są żywe, wyraźne i idealnie rozmieszczone.

Taką metodą wykonuje się reklamówki dla banków, firm produkcyjnych czy dla sklepów z zabawkami, gdzie bajkowe kolory to podstawa.
Reklamówka z nadrukiem musi przyciągać uwagę, gdyż dzięki temu można zyskać nowych klientów. Należy więc rozpoczynać promocję od niewielkich kroków, by następnie spijać śmietankę na szczycie swojej sławy.

Woreczki foliowe z nadrukiem – cennik

Woreczki z logiem to sposób na dość tanią reklamę. Wydruk stu sztuk takich worków metodą sitodruku to koszt zaledwie jednej złotówki za sztukę – z wykorzystaniem jednego koloru lub około pięciu złotych w momencie wykorzystania większej liczny kolorów. Jednak, taka sama grafika w nakładzie powyżej pięciu tysięcy sztuk kosztuje poniżej dwudziestu groszy przy jednym kolorze i poniżej dwóch złotych za więcej kolorów.

Jak widać, worek reklamowy nie jest drogim gadżetem. Stać na niego praktycznie każdą firmę. Warto jest zatem zainwestować, by następnie czerpać z tego jak największe profity.

Continue Reading
Advertisement

Ciekawe

Zachowanie wartości przedmiotów zabytkowych

Published

on

Wartość przedmiotów zaliczanych do dzieł sztuki wynika z jego historii i stanu zachowania. Należy stale kontrolować wybrane pozycje z rynku dzieł sztuki, aby mieć pewność, że nie zostały uszkodzone lub niewłaściwie zabezpieczone.
(więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Zdrowe wino bez alkoholu? Teraz to możliwe!

Published

on

Wino to napój, który towarzyszy człowiekowi od bez mała pięciu tysięcy lat. Nie sposób nie dostrzec jego znaczenia w kulturze, religii i codziennym życiu. Wielu mieszkańców południa Europy, Hiszpanii czy Francji nie wyobraża sobie obiadu bez kieliszka wina. Jednak czy ten kieliszek zawsze wychodzi im na zdrowie?
(więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Idealny hotel na weekendowy odpoczynek

Published

on

Przedłużony weekend to świetny pomysł na to, aby zregenerować siły i odpocząć od codziennych obowiązków. Organizując co jakiś czas taki krótki urlop możemy bardzo pozytywnie wpłynąć na nasze zdrowie. Z pewnością ucieszą się także nasi bliscy, którzy chętnie spędzą z nami więcej czasu. Jak zaplanować taki krótki urlop? Z pewnością warto wykorzystać oferty pobliskich hoteli lub tez wybrać hotel położony w pięknej okolicy. (więcej…)

Continue Reading

Polecamy