Connect with us

Ciekawe

Woreczki foliowe z nadrukiem, worki reklamowe, woreczki z logiem – z czego są zrobione i jak powstaje sam nadruk?

Published

on

Worki reklamowe są po prostu wszędzie. Każdy sklep spożywczy, ma swoje reklamówki: Biedronka, Żabka, Tesco, Carefour, Kaufland… Wszędzie można zapakować swoje zakupy i pokazać tym samym całemu światu, gdzie dokonało się zakupu. A to z kolei pociąga za sobą nowych klientów, ponieważ na tym polega marketing szeptany: ja dokonam zakupu w sklepie X, powiem znajomym o tym sklepie, i prędzej czy później znajomy również odwiedzi sklep X. Dzięki workom reklamowym nakręca się handel, sprzedaż i cały popyt na dobra oferowane pod konkretnym logiem.

Jak wykonać nadruk?

Aby wykonać nadruk na reklamówce i stworzyć własną markę, należy udać się do doświadczonej agencji reklamowej lub drukarni, zajmującej się sitodrukiem bądź fleksodrukiem.

Ten pierwszy – oferuje wydruk pojedynczego logo, pojedynczej nazwy. Bez konieczności użycia wielu kolorów. Taką metodą zostały wykonane reklamówki dla: Pierre Cardin, Adidas, Puma i wszystkie inne, gdzie nie ma zbyt dużo kolorów i wzorów.

Druga metoda pozwala na jednym nadruku wykorzystać nawet dziesięć barw jednocześnie. Dzięki tej metodzie, możliwe jest wykonanie naprawdę skomplikowanych i ciekawych grafik. Nie ma tutaj obawy o jakość. Metoda fleksodruku pozwala uzyskać wysoką jakość zarówno samego wydruku, jak i kolorów. Kolorów, które są żywe, wyraźne i idealnie rozmieszczone.

Taką metodą wykonuje się reklamówki dla banków, firm produkcyjnych czy dla sklepów z zabawkami, gdzie bajkowe kolory to podstawa.
Reklamówka z nadrukiem musi przyciągać uwagę, gdyż dzięki temu można zyskać nowych klientów. Należy więc rozpoczynać promocję od niewielkich kroków, by następnie spijać śmietankę na szczycie swojej sławy.

Woreczki foliowe z nadrukiem – cennik

Woreczki z logiem to sposób na dość tanią reklamę. Wydruk stu sztuk takich worków metodą sitodruku to koszt zaledwie jednej złotówki za sztukę – z wykorzystaniem jednego koloru lub około pięciu złotych w momencie wykorzystania większej liczny kolorów. Jednak, taka sama grafika w nakładzie powyżej pięciu tysięcy sztuk kosztuje poniżej dwudziestu groszy przy jednym kolorze i poniżej dwóch złotych za więcej kolorów.

Jak widać, worek reklamowy nie jest drogim gadżetem. Stać na niego praktycznie każdą firmę. Warto jest zatem zainwestować, by następnie czerpać z tego jak największe profity.

Continue Reading
Advertisement

Ciekawe

Na urlop do Wisły czy do Ustronia?

Published

on

Każdego roku Beskid Śląski przyciąga do siebie ogromną ilość turystów, którzy przyjeżdżają z całej Polski, aby wypocząć wśród górskich krajobrazów. Wybierając się w podróż turyści staj jednak przed dylematem: wybrać Wisłę czy Ustroń? Obydwie miejscowości to piękne i klimatyczne miasta, które mają wiele do zaoferowania.
(więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Masz problem z wyborem materiału do szycia?

Published

on

Masz problem z wyborem materiału do szycia? Oczywiście wiele osób z takim się zmaga, najzwyczajniej w świecie nie wiemy jakie materiały do szycia są najbardziej odpowiednie a tym samym sprawdzą się w kontekście ich swoistego zastosowania. Pewnie, że w pierwszej kolejności należy ocenić to do czego zamierzamy wykorzystać materiały do szycia, zupełnie inne wybierzemy do stworzenia firanek niż naszej sukienki. Jak najbardziej mogą posiadać podobne cechy, lecz w większości przypadków oraz sytuacji powinniśmy się skupić właśnie na tym, co pragniemy wykonać z danych materiałów. (więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Sauna sucha i mokra

Published

on

Większość z nas korzysta z sauny w czasie pobytu w hotelu, spa lub na basenie, jednakże możliwe jest posiadanie własnej sauny. Możemy umiejscowić ją w naszym domu lub ogrodzie. Sauna do ogrodu będzie świetnym rozwiązaniem, jeżeli nie posiadamy wystarczającej przestrzeni w domu oraz jeżeli chcemy nadać ogrodowi walorów użytkowych oraz estetycznych.
(więcej…)

Continue Reading

Polecamy