Connect with us

Ciekawe

Woreczki foliowe z nadrukiem, worki reklamowe, woreczki z logiem – z czego są zrobione i jak powstaje sam nadruk?

Published

on

Worki reklamowe są po prostu wszędzie. Każdy sklep spożywczy, ma swoje reklamówki: Biedronka, Żabka, Tesco, Carefour, Kaufland… Wszędzie można zapakować swoje zakupy i pokazać tym samym całemu światu, gdzie dokonało się zakupu. A to z kolei pociąga za sobą nowych klientów, ponieważ na tym polega marketing szeptany: ja dokonam zakupu w sklepie X, powiem znajomym o tym sklepie, i prędzej czy później znajomy również odwiedzi sklep X. Dzięki workom reklamowym nakręca się handel, sprzedaż i cały popyt na dobra oferowane pod konkretnym logiem.

Jak wykonać nadruk?

Aby wykonać nadruk na reklamówce i stworzyć własną markę, należy udać się do doświadczonej agencji reklamowej lub drukarni, zajmującej się sitodrukiem bądź fleksodrukiem.

Ten pierwszy – oferuje wydruk pojedynczego logo, pojedynczej nazwy. Bez konieczności użycia wielu kolorów. Taką metodą zostały wykonane reklamówki dla: Pierre Cardin, Adidas, Puma i wszystkie inne, gdzie nie ma zbyt dużo kolorów i wzorów.

Druga metoda pozwala na jednym nadruku wykorzystać nawet dziesięć barw jednocześnie. Dzięki tej metodzie, możliwe jest wykonanie naprawdę skomplikowanych i ciekawych grafik. Nie ma tutaj obawy o jakość. Metoda fleksodruku pozwala uzyskać wysoką jakość zarówno samego wydruku, jak i kolorów. Kolorów, które są żywe, wyraźne i idealnie rozmieszczone.

Taką metodą wykonuje się reklamówki dla banków, firm produkcyjnych czy dla sklepów z zabawkami, gdzie bajkowe kolory to podstawa.
Reklamówka z nadrukiem musi przyciągać uwagę, gdyż dzięki temu można zyskać nowych klientów. Należy więc rozpoczynać promocję od niewielkich kroków, by następnie spijać śmietankę na szczycie swojej sławy.

Woreczki foliowe z nadrukiem – cennik

Woreczki z logiem to sposób na dość tanią reklamę. Wydruk stu sztuk takich worków metodą sitodruku to koszt zaledwie jednej złotówki za sztukę – z wykorzystaniem jednego koloru lub około pięciu złotych w momencie wykorzystania większej liczny kolorów. Jednak, taka sama grafika w nakładzie powyżej pięciu tysięcy sztuk kosztuje poniżej dwudziestu groszy przy jednym kolorze i poniżej dwóch złotych za więcej kolorów.

Jak widać, worek reklamowy nie jest drogim gadżetem. Stać na niego praktycznie każdą firmę. Warto jest zatem zainwestować, by następnie czerpać z tego jak największe profity.

Continue Reading
Advertisement

Ciekawe

Meble technorattanowe w naszych ogrodach

Published

on

Zaaranżowanie ogrodu na przestrzeń wypoczynkową to świetne rozwiązanie, kiedy nie chcemy tracić czasu i pieniędzy na dalekie wyjazdy. Przydomowy taras czy ogród mogą stać się idealnym miejscem do relaksu – wystarczy kilka odpowiednich elementów i nieco czasu. Skąd czerpać inspiracje? Jakie produkty wybierać? Jak zaprojektować ogród, by zachęcał do odpoczynku na świeżym powietrzu? (więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Centrum handlowe na Ruczaju

Published

on

Centrum handlowe na Ruczaju

Kraków ma niejedno centrum handlowe. Bez wątpienia jednak centrum handlowe na Ruczaju to naprawdę dobry wybór, jeśli chcemy zrobić zakupy w galerii stojącej na wysokim poziomie. (więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Skitouring – czas zacząć przygodę!

Published

on

Skitouring to unikalne połączenie narciarstwa zjazdowego z turystyką wysokogórską. W skrócie – wspinamy się na szczyt a następnie z jego zjeżdżamy przeżywając wspaniała przygodę. Niemniej jednak do uprawiania tego sportu trzeba się odpowiednio przygotować…
(więcej…)

Continue Reading

Polecamy