Ciekawe
Woreczki foliowe z nadrukiem, worki reklamowe, woreczki z logiem – z czego są zrobione i jak powstaje sam nadruk?

Worki reklamowe są po prostu wszędzie. Każdy sklep spożywczy, ma swoje reklamówki: Biedronka, Żabka, Tesco, Carefour, Kaufland… Wszędzie można zapakować swoje zakupy i pokazać tym samym całemu światu, gdzie dokonało się zakupu. A to z kolei pociąga za sobą nowych klientów, ponieważ na tym polega marketing szeptany: ja dokonam zakupu w sklepie X, powiem znajomym o tym sklepie, i prędzej czy później znajomy również odwiedzi sklep X. Dzięki workom reklamowym nakręca się handel, sprzedaż i cały popyt na dobra oferowane pod konkretnym logiem.
Jak wykonać nadruk?
Aby wykonać nadruk na reklamówce i stworzyć własną markę, należy udać się do doświadczonej agencji reklamowej lub drukarni, zajmującej się sitodrukiem bądź fleksodrukiem.
Ten pierwszy – oferuje wydruk pojedynczego logo, pojedynczej nazwy. Bez konieczności użycia wielu kolorów. Taką metodą zostały wykonane reklamówki dla: Pierre Cardin, Adidas, Puma i wszystkie inne, gdzie nie ma zbyt dużo kolorów i wzorów.
Druga metoda pozwala na jednym nadruku wykorzystać nawet dziesięć barw jednocześnie. Dzięki tej metodzie, możliwe jest wykonanie naprawdę skomplikowanych i ciekawych grafik. Nie ma tutaj obawy o jakość. Metoda fleksodruku pozwala uzyskać wysoką jakość zarówno samego wydruku, jak i kolorów. Kolorów, które są żywe, wyraźne i idealnie rozmieszczone.
Taką metodą wykonuje się reklamówki dla banków, firm produkcyjnych czy dla sklepów z zabawkami, gdzie bajkowe kolory to podstawa.
Reklamówka z nadrukiem musi przyciągać uwagę, gdyż dzięki temu można zyskać nowych klientów. Należy więc rozpoczynać promocję od niewielkich kroków, by następnie spijać śmietankę na szczycie swojej sławy.
Woreczki foliowe z nadrukiem – cennik
Woreczki z logiem to sposób na dość tanią reklamę. Wydruk stu sztuk takich worków metodą sitodruku to koszt zaledwie jednej złotówki za sztukę – z wykorzystaniem jednego koloru lub około pięciu złotych w momencie wykorzystania większej liczny kolorów. Jednak, taka sama grafika w nakładzie powyżej pięciu tysięcy sztuk kosztuje poniżej dwudziestu groszy przy jednym kolorze i poniżej dwóch złotych za więcej kolorów.
Jak widać, worek reklamowy nie jest drogim gadżetem. Stać na niego praktycznie każdą firmę. Warto jest zatem zainwestować, by następnie czerpać z tego jak największe profity.
Ciekawe
Czujniki magnetyczne – zasady działania i zastosowanie

Czujniki magnetyczne to niewielkie detektory, które znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach życia. Najprościej ujmując są to urządzenia, które wykorzystują działanie pola magnetycznego. Jakie są rodzaje czujników magnetycznych i do czego wykorzystuje się te urządzenia?
(więcej…)
Ciekawe
Zalety posiadania bocznych drzwi do garażu

O garażu myślimy przede wszystkim jako o tej przestrzeni, w której można przechowywać auto nie troszcząc się nieustannie o to, czy jest ono rzeczywiście bezpieczne. Jest to jednak również miejsce, które niejednokrotnie zmienia się w przydomowy warsztat. (więcej…)
Ciekawe
W jaki sposób najlepiej ustawić antenę telewizyjną?

Na pewno każdy z was chciałby odbierać program telewizyjny możliwie jak najlepiej i jak najdokładniej.
-
Dom i Wnętrze4 lata ago
Zadaszenia tarasu – sposób na otwarcie wnętrz
-
Ciekawe4 lata ago
Wanny prostokątne – zalety i zastosowanie
-
Dom i Wnętrze4 lata ago
Krzesła tapicerowane – idealne do salonu
-
Dom i Wnętrze4 lata ago
Domy szkieletowe – wybuduj dom niskim kosztem
-
Ciekawe3 lata ago
Skitouring – czas zacząć przygodę!
-
Ciekawe2 lata ago
Ubezpieczenia, które podnoszą nasz komfort życia
-
Ciekawe4 lata ago
Meble Fameg – klasyka i retro w najlepszym wydaniu
-
Dom i Wnętrze4 lata ago
Jakie meble do ogrodu wybrać?