Connect with us

Ciekawe

Woreczki foliowe z nadrukiem, worki reklamowe, woreczki z logiem – z czego są zrobione i jak powstaje sam nadruk?

Published

on

Worki reklamowe są po prostu wszędzie. Każdy sklep spożywczy, ma swoje reklamówki: Biedronka, Żabka, Tesco, Carefour, Kaufland… Wszędzie można zapakować swoje zakupy i pokazać tym samym całemu światu, gdzie dokonało się zakupu. A to z kolei pociąga za sobą nowych klientów, ponieważ na tym polega marketing szeptany: ja dokonam zakupu w sklepie X, powiem znajomym o tym sklepie, i prędzej czy później znajomy również odwiedzi sklep X. Dzięki workom reklamowym nakręca się handel, sprzedaż i cały popyt na dobra oferowane pod konkretnym logiem.

Jak wykonać nadruk?

Aby wykonać nadruk na reklamówce i stworzyć własną markę, należy udać się do doświadczonej agencji reklamowej lub drukarni, zajmującej się sitodrukiem bądź fleksodrukiem.

Ten pierwszy – oferuje wydruk pojedynczego logo, pojedynczej nazwy. Bez konieczności użycia wielu kolorów. Taką metodą zostały wykonane reklamówki dla: Pierre Cardin, Adidas, Puma i wszystkie inne, gdzie nie ma zbyt dużo kolorów i wzorów.

Druga metoda pozwala na jednym nadruku wykorzystać nawet dziesięć barw jednocześnie. Dzięki tej metodzie, możliwe jest wykonanie naprawdę skomplikowanych i ciekawych grafik. Nie ma tutaj obawy o jakość. Metoda fleksodruku pozwala uzyskać wysoką jakość zarówno samego wydruku, jak i kolorów. Kolorów, które są żywe, wyraźne i idealnie rozmieszczone.

Taką metodą wykonuje się reklamówki dla banków, firm produkcyjnych czy dla sklepów z zabawkami, gdzie bajkowe kolory to podstawa.
Reklamówka z nadrukiem musi przyciągać uwagę, gdyż dzięki temu można zyskać nowych klientów. Należy więc rozpoczynać promocję od niewielkich kroków, by następnie spijać śmietankę na szczycie swojej sławy.

Woreczki foliowe z nadrukiem – cennik

Woreczki z logiem to sposób na dość tanią reklamę. Wydruk stu sztuk takich worków metodą sitodruku to koszt zaledwie jednej złotówki za sztukę – z wykorzystaniem jednego koloru lub około pięciu złotych w momencie wykorzystania większej liczny kolorów. Jednak, taka sama grafika w nakładzie powyżej pięciu tysięcy sztuk kosztuje poniżej dwudziestu groszy przy jednym kolorze i poniżej dwóch złotych za więcej kolorów.

Jak widać, worek reklamowy nie jest drogim gadżetem. Stać na niego praktycznie każdą firmę. Warto jest zatem zainwestować, by następnie czerpać z tego jak największe profity.

Continue Reading

Ciekawe

Czujniki magnetyczne – zasady działania i zastosowanie

Published

on

Czujniki magnetyczne to niewielkie detektory, które znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach życia. Najprościej ujmując są to urządzenia, które wykorzystują działanie pola magnetycznego. Jakie są rodzaje czujników magnetycznych i do czego wykorzystuje się te urządzenia?
(więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Zalety posiadania bocznych drzwi do garażu

Published

on

Zalety posiadania bocznych drzwi do garażu

O garażu myślimy przede wszystkim jako o tej przestrzeni, w której można przechowywać auto nie troszcząc się nieustannie o to, czy jest ono rzeczywiście bezpieczne. Jest to jednak również miejsce, które niejednokrotnie zmienia się w przydomowy warsztat. (więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

W jaki sposób najlepiej ustawić antenę telewizyjną?

Published

on

Na pewno każdy z was chciałby odbierać program telewizyjny możliwie jak najlepiej i jak najdokładniej.

(więcej…)

Continue Reading

Polecamy