Connect with us

Ciekawe

Woreczki foliowe z nadrukiem, worki reklamowe, woreczki z logiem – z czego są zrobione i jak powstaje sam nadruk?

Published

on

Worki reklamowe są po prostu wszędzie. Każdy sklep spożywczy, ma swoje reklamówki: Biedronka, Żabka, Tesco, Carefour, Kaufland… Wszędzie można zapakować swoje zakupy i pokazać tym samym całemu światu, gdzie dokonało się zakupu. A to z kolei pociąga za sobą nowych klientów, ponieważ na tym polega marketing szeptany: ja dokonam zakupu w sklepie X, powiem znajomym o tym sklepie, i prędzej czy później znajomy również odwiedzi sklep X. Dzięki workom reklamowym nakręca się handel, sprzedaż i cały popyt na dobra oferowane pod konkretnym logiem.

Jak wykonać nadruk?

Aby wykonać nadruk na reklamówce i stworzyć własną markę, należy udać się do doświadczonej agencji reklamowej lub drukarni, zajmującej się sitodrukiem bądź fleksodrukiem.

Ten pierwszy – oferuje wydruk pojedynczego logo, pojedynczej nazwy. Bez konieczności użycia wielu kolorów. Taką metodą zostały wykonane reklamówki dla: Pierre Cardin, Adidas, Puma i wszystkie inne, gdzie nie ma zbyt dużo kolorów i wzorów.

Druga metoda pozwala na jednym nadruku wykorzystać nawet dziesięć barw jednocześnie. Dzięki tej metodzie, możliwe jest wykonanie naprawdę skomplikowanych i ciekawych grafik. Nie ma tutaj obawy o jakość. Metoda fleksodruku pozwala uzyskać wysoką jakość zarówno samego wydruku, jak i kolorów. Kolorów, które są żywe, wyraźne i idealnie rozmieszczone.

Taką metodą wykonuje się reklamówki dla banków, firm produkcyjnych czy dla sklepów z zabawkami, gdzie bajkowe kolory to podstawa.
Reklamówka z nadrukiem musi przyciągać uwagę, gdyż dzięki temu można zyskać nowych klientów. Należy więc rozpoczynać promocję od niewielkich kroków, by następnie spijać śmietankę na szczycie swojej sławy.

Woreczki foliowe z nadrukiem – cennik

Woreczki z logiem to sposób na dość tanią reklamę. Wydruk stu sztuk takich worków metodą sitodruku to koszt zaledwie jednej złotówki za sztukę – z wykorzystaniem jednego koloru lub około pięciu złotych w momencie wykorzystania większej liczny kolorów. Jednak, taka sama grafika w nakładzie powyżej pięciu tysięcy sztuk kosztuje poniżej dwudziestu groszy przy jednym kolorze i poniżej dwóch złotych za więcej kolorów.

Jak widać, worek reklamowy nie jest drogim gadżetem. Stać na niego praktycznie każdą firmę. Warto jest zatem zainwestować, by następnie czerpać z tego jak największe profity.

Continue Reading

Ciekawe

Jak uformować niwaki?

Published

on

Efektowne niwaki odmienią charakter każdego ogrodu. Za ich pomocą można nadać przestrzeni orientalnego wyrazu. Warto wiedzieć, że rosnące już iglaki nadają się do formowania. Wbrew pozorom nie jest to tak skomplikowane zadanie, jak mogłoby się wydawać, jednak należy wykazać się cierpliwością i precyzją. Istotne jest również to, aby zaopatrzyć się w niezbędne przyrządy i akcesoria. Bez nich uzyskanie pożądanego efektu stanie się niemożliwe!
(więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Poszukujesz narzędzia do przeprowadzenia spotkań lub promocji usług? Tablice szkolne i kredowe znajdziesz w ofercie sklepu Wally!

Published

on

Tablice suchościeralne lub kredowe mają wiele zastosowań. Wykorzystywane są w salach lekcyjnych lub wykładowych do prowadzenia zajęć, w lokalach gastronomicznych do promowania menu lub w biurach do spotkań zespołowych. Wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba wymiany informacji, nauki bądź zabawy, tablice sprawdzą się idealnie. W sklepie online z artykułami biurowymi i dekoracyjnymi Wally występuje wiele modeli tablic, które nieodłącznie kojarzą się ze szkołą. Pełnią rolę dekoracyjną, ale i praktycznego narzędzia, które swobodnie dopasujesz do swoich potrzeb. Zapraszamy do zakupów! (więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Optyczne powiększenie łazienki – to możliwe!

Published

on

Optyczne powiększenie łazienki – to możliwe!

Producenci ceramiki łazienkowej dbają o to, aby aranżacja małego pomieszczenia nie była dla nikogo wyzwaniem. Czy jednak zakup specjalnych rozwiązań dedykowanych niewielkim łazienkom to jedyny sposób na optyczne zwiększenie przestrzeni, jaką dysponujemy? Okazuje się, że wcale nie musi tak być, z pomocą przychodzi nam bowiem także kilka innych pomysłów. (więcej…)

Continue Reading

Sitemap

Biznes

Polecamy